زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

تعیین جنسیت سنتی

1393/10/30 13:49
نویسنده : مامان نیلا
6,538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی جونم

یادم رفت اینو برات تعریف کنم یکم بخندیم

رفتم خونه مامانم خاله لیلا و دایی حسین هم بودند مامان بزرگ تصمیم گرفت که از روش نمک روی سر زن حامله استفاده کنه تا ببینه نوه ی عزیزش چیه

اولش که ریخت من دست به موهام زدم بعد همه خندیدند گفتند دخترههههههههههههه منم جیغ کشیدم گفتم هورااااااااااااازبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبانزبان بعد مامان بزرگ چون ترک زبان و ترکها هم عاشق پسر هستند گفت یه مدل دیگه سونوگرافی میکنیم روش چاقو و قیچی که هر کدومو جدا گانه میزارن لای پارچه بعد توی سینی میزارن قیچی دختره چاقو پسره و من بازم قیچی برداشتم و بازم کلییییییییییییییی خوشحال شدم زبانزبانزبانزبانزبان

ولی مامان بزرگ به زور میخواست بگه پسره تا شب هی نمک ریخت سر من تمام موهام شده بود نمکمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت الهی قربونه مامانم برم که نوه اش چه پسر چه دختر دوست داره

فسقلی من اینا همش برای خوشگذرونیه ناراحت نشیااااااااااااااااااااااا عشقم من هر چی باشی دوستت دارم چه پسر چه دختر عاشقتمممممممممممممممممممممممممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)