زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

خواب شیرین مامان

1393/10/30 10:19
نویسنده : مامان نیلا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی مامان

خیلی حس خوبیه وقتی تو شکم مامان هستی دوست دارم زودتر به دنیا بیایی عشقم

پریشب خواب میدیدم که به دنیا اومدی بینی و دهنت شبیه بابایی بود ولی چشمات کپی من بود بعد بابایی بغلت کرده بود هی میگفتم بچه رو بده میگفت نه این بچه منه نمیدمش گفتم میخوام شیرش بدم تا بالاخره راضی شد که بیای تو بغلم وااااااااااااااااااااایمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت نمیدونی فسقلی چه حس خوبی بود وقتی بغلت کردم همش بوست میکردم قربون صدقت میرفتم بعد بهت شیر دادم تو هم هی منو نگاه میکردی و میخندیدی بعدش به بابایی گفتم لباس تنت کنه اونم همون لباس سبز و سورمه ای که خریدیم برات تنت کرده بود بدون بادی سبز زیرش بعد بهش گفتم سرما میخوره گفت نه بابا گرمشه واااااااااااااااااای فسقلی مامان نمیدونی خیلی حس خوبی بود هنوزم به خوابه دارم فکر میکنم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عاشقتمممممممممممممم نفسم

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)