زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

فسقلی توی شکم مامان

1393/10/21 9:12
نویسنده : مامان نیلا
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی خوشگلم 

الان طبق  بارداری هفته به هفته که تو گوشیم نصب کردم الان باید 2 سانتی متر باشی و ضربان قلبتم دو برابر ضربان قلب مامان میزنه الهی مامان به قربون قد و هیکلت برهمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

یه چیزی میخوام بگم بامزه ولی یه کمم خطرناکه

تو تاکسی که میشینم نمیتونم به همه راننده ها بگم باردارم به خاطر همین راننده های بی احتیاط که دست انداز رو مثل چی رد میکنن ادم بالا و پایین میشه من خیلی مواظبتم فسقلی ولی خوب دست منم نیست بعد قشنگ تو شکمم حس میکنم که هستی خیلی حس عجیبی ولی اولین بار شک کردم گذاشتم از دست انداز دوم رد بشه تا مطمئن بشم دفعه بعدش که مطمئن شدم حست کردم کلی ذوق کردم ولی خیلی هم خطرناکه این قضیه ولی نی نی جونم خیالت راحت من خیلی مواظبتم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

امروز میرم سونوگرافیییییییییییییییییییییییییییییی صدای تپش قلبتو بشنوم عشقم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

دعا میکنم که سالم و سلامت باشی عاشقتممممممممممممممممممممم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)