زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

سلام به تو فسقلی من

1393/10/20 10:22
نویسنده : مامان نیلا
203 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم سلام صبحت بخیر نفسم عمرم جونممممممممممم

پنج شنبه رفتم دکتر خانم دکتر خیلی مهربون بود کلی به حرفام گوش کرد گفتم که پاهام و سرم خیلی درد میگیره گفت عضله های بدنت طبیعیه که درد بگیره به خاطر فسقلی تو شکمت ولی سردرد اگه شدید شد باید بری مغز و اعصاب ولی اگه کمه اسپرین بخور مشکلی نیست

ازش پرسیدم خانم دکتر نی نی من تو 5 هفتگی اندازش به نظرم کوچیکه (با توجه به سونو گرافی 5 هفتگی) گفت نه عزیزم طبیعیه بعد گفت یه سونو مینویسم که هم ضربان قلبشو بشنوی همه رشدشو چک کنیم ولی گفت خیالت راحت همه چیز خوبه استرس نداشته باش بعدشم برام قرص فولیک اسید نوشت گفت حتما بخور

فسقلی من امروز زنگ زدم سونوگرافی گفت فردا ساعت 5:30 اینجا باش دل تو دلم نیست که صدای تپیدن قلبتو بشنوم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

با ورودت به زندگی من و بابایی مشکلاتمون تقریبا کم کم داره حل میشه خدایاااااااااااااااااااااااااااا شکرت

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)