زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

صبحانه خونه مامان بزرگ

1393/10/17 10:11
نویسنده : مامان نیلا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانهای گل

سلام به تو فسقلی خوشگلم

دیشب به خاطر اینکه بابایی کار داشت رفته بود سفر منم رفتم خونه مامان بزرگ (مامان خودم) کلی به خاطر این فینگیلی برام خوارکی حاضر کرده بود تا رسیدم کلی دست کشید به شکمم باهات حرف زد

بعدش جاتون خالی انار دون شده بعدش هم کلی سالاد میوه درست کرده بود یه عالمه خشکبار اورد هی میگفت بخور بخور برای نی نی خوبه منم گفتم حالا همه چی شده نی نی خندونکخندونکخندونکخندونک الهی قربون این نی نی برم که همه دوستش دارنمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بابا بزرگ میگفت نی نی پسره منم گفتم بابا هنوز معلوم نیست اسفند ماه معلوم میشه اونم گفت ایشالله سالم باشه محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

فسقلی نمی دونی چه حالی داد وقتی صبح پاشدم بوی نون سنگک تازه پیچیده بود تو هوااااااااااا

دست بابابزرگ و مامان بزرگ درد نکنه تخم مرغ پخته، کره ، عسل، پنیر و گردوووووووووووووووو

فسقلی نصف نون سنگک رو خوردمممممممممممممممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عاشقتم جیگرم راستی 1 کیلو و نیم چاق شدم دوستت دارمممممممممممممم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)