زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

فسقلی من

1393/10/16 12:22
نویسنده : مامان نیلا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان 

امروز خیلی حالم بهتره فقط سرگیجه دارم پنج شنبه میرم پیش دکتر که بگه تاریخ دقیق زایمان چه زمانیه

خاله مریم برام وقت میگیره الهی قربون دوست خوشگلم برم که اینقدر هوای من  و تو رو داره محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

الهی قربونت برم هر روز لحظه شماری میکنم تا بیای تو بغلم بهت عشق بورزم

دیروز با پسرعمه راستین کلی اوبال(یعنی فوتبال) بازی کردیم اگه تو باشی با هم بازی میکنید محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسرم یا دختر نازم خیلی مواظبتیم من و بابایی که سالم به دنیا بیاییمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عاشقتمممممممممممم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)