زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

خیابان بهار

1393/10/13 11:20
نویسنده : مامان نیلا
125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم عشقم

پنج شنبه با بابایی رفتیم خ بهار ببینیم چی هست چی نیست چقدر لباسهای خوشگل و ناز بود ولی قرار شد اگه ایشالله عمه الهام رفت انگلیس بگم از اونجا برات لباس بخره بیارهمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

یه عالمه کالسکه های خوشگل بود وقتی تصور می کردم که تو فسقلی من قراره بشینی تو اینا دلم ضعف میکرد 

خیلی دلم میخواد زودتر بیای تو بغل مامان تا لمست کنم ببوسمت تو بشی همه زندگیممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

عشقم امروز صبح تو دلم حست کردم خیلی باحال بود به بابایی گفتم کلی خوشحال شدمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)