زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

لباس بیمارستان نیلا جوووون

1394/2/29 10:37
نویسنده : مامان نیلا
609 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عمه الهه تو وایبر دو تا عکس فرستاد که کدومشو برات بگیره تو فروشگاه بود که عکسها رو فرستاده بود خیلی عزیزی عمه جووون محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

منم یکیشو برای دختر گلم انتخاب کردم که وقتی میاریمش خونه دخترم مرتب و شیک باشه الهی مامان به قربونش برههههههههههههههه وقتی اون لباس رو تنش میکنم 

من از همه تشکر میکنم از مامان بزرگها و بابابزرگها و خاله و دایی و عمه های عزیزش که همه اینقدر نیلا جووون رو دوست دارنمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

من و نیلا هم عاشقتونیممممممممممممممممممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)