زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

پارک نیاوران

1394/1/31 15:56
نویسنده : مامان نیلا
384 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نیلا جووونم عشق من و بابایی 

شیطون بلای مامان به صدای بابایی خیلی علاقه داریاااااااااااااااااااا هر موقع بابایی میزنگه یا صداش میاد زودی تکون میخوری جیگرتو برم من که اینقدر عشق منی هم تو هم باباییبغل

هر هفته که میگذره به اومدنت نزدیکتر میشه و دل تو دلم نیست که زودتر بیایی تو بغل من و بابایی

جمعه پیش که خونه عمه الهه بودیم خیلی حوصلمون سر رفت اخه هر 5 شنبه با بابایی میریم پیاده روی و دور دور ولی این هفته چون خونه  نبودیم نرفتیم و چون خونه عمه الهه به پارک نیاوران نزدیک بود رفتیم اونجا کلی پیاده روی کردیم عکس گرفتیم و شما هم از ذوقت کلی تکون خوردی فکر کنم عاشق پارک و شیطنت و بازی هستی عاشقتمممممممممممممممممممممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)