زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

سوغاتی عمه الهام از ترکیه

1393/11/11 16:08
نویسنده : مامان نیلا
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی جونم پنج شنبه صبح با بابایی رفتیم سونو غربالگری اول خیلی ذوق داشتم فکر کردم معلوم میشه که جنسیتت چیه ولی رفتیم اونجا خانم دکتر مهربون دیدت گفت چه نی نی سالمی همه چیش اوکی منم کلی خدا رو شکر کردم بعد گفتم خانم دکتر جنسیتش معلوم نیست گفت نه عزیزم زوده تو غربالگری دوم  منم تشکر کردم و اومدم بیرون به بابایی گفتم بابایی گفت خدا رو شکر که سالمه جیگر مامان من و بابایی خیلی نگران سلامتیت هستیم دوست داریم هر چی که هستی منظورم دختر و پسره فقط سالم باشی عشقممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت روز جمعه هم عمه الهام از ترکیه اومده بود برات سوغاتی یه لباس خوشگل اورده بود دستش درد نکنه محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)