زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

فهمیدن نی نی دار شدن

1393/10/3 10:34
نویسنده : مامان نیلا
170 بازدید
اشتراک گذاری

13 آذر ماه باید وارد دوره قاعدگی میشدم که اتفاق نیافتاد و چون چند ماه بود که روزهاش جا به جا شده بود احتمال دادم این ماهم همینطور شده باشه ولی خوب شک کردم و به همین دلیل رفتم داروخانه بیبی چک خریدم ولی منفی بود به خاطر مشکلاتی که تو زندگیمون بود واقعا منتظر بچه نبودم یعنی اصلا نمیخواستیم بچه دار بشیم بعدش رفتم دکتر برایم سونوگرافی نوشت رفتم گفت نه بچه نیست ولی یه چیزی شبیه پلیپ داری دوباره برگشتم پیش دکتر گفت برو ازمایش خون بده وقتی رفتم ازمایشگاه تمام بدنم یخ کرده بود وقتی گفت مثبته نمیدونستم بخندم یا گریه کنم حالم دست خودم نبود خیلی حال بدی بود  وقتی به علیرضا(باباش) گفتم شوکه شده بود بعدش که یکم گذشت خوشحال بودم که منم مادر شدم .

سلام دوران خوش بارداری

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)