زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

اولین خرید من و بابایی برای فسقلی

1393/10/23 9:47
نویسنده : مامان نیلا
352 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فسقلی یکشنبه به مناسبت شنیدن صدای قلبت با بابایی رفتیم برات لباس خریدیم محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت نمیدونی چقدر خوشگل وقتی تنت کنم مثل ماه میشی

راستی دیشب تو گروه فامیلا همه داشتن میپرسیدن که چی بیشتر دوست دارم منم گفتم ترشیجات و اینا بعد ابجی جونم(زن عمو) گفت نی نی دختره ، دخترعمو هم همینو گفت منم گفتم ایشالله سالم باشه فسقلی جونم فقط به فکر سلامتیتم 

عاشقتممممممممممممممحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)