زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

تولد دوسالگي نيلا بدون نيلا

1396/5/4 1:29
نویسنده : مامان نیلا
243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته اسموني مامان

خيلي دلم برات تنگ شده 

امروز شد دو سال كه بدنيا اومدي اگه بودي كلي تدارك ميديم برات و بهترينا رو برات اماده ميكردم هرسري كه ميرم خونه خاله ليلا و آمين رو بغل ميكنم همش ياد تو ميافتم كه نتونستم دل سير بغلت كنم دلم آتيش ميگيرهههههه خدا آمين رو براش حفظ كنه 

دلم خيلي تنگ شده غصه نبودنتو خيلي ميخورم دلم ميخواست الان ميبودي و شيطنت ميكردي 

صد افسوسسسسس 

فرشته مهربونم تولد دوسالگيت مبارك ميدونم جات خوبه و راحتي ولي كاش پيشم بودي

بازم غصه نبودنت داره قلبمو ميشكنه هر چي بگم كم گفتم 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)