زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

دلتنگی

سلام دختر قشنگم امروز یهو از صبح تو سایت بهشت زهرا دنبال بهشت فرشته ها بودم که پیدات کنم ولی هیچ اثری ازت نبود دخترم غریبانه رفتی و تنهام گذاشتی نذاشتن برات سنگ قبر بگیرم که حداقل بیام بالا سرت باهات حرف بزنم تمام دلخوشیم شده چند تا عکس ازت خیلی تنهامممممممممممم  غم از دست دادنت خاکسترم کرد بعضی موقعه ها که میشینم فکر میکنم به زندگیم میگم خدایا شکرت که بچمو گرفتی وگرنه میخواست بمونه بین زمین و آسمون  کلی آسیب روحی میدیدی کلی اذیت میشدی خیلی دلم پره کاش بودی حداقل با شیرین زبونیت آرومم میکردی دلم برات تنگ شدههههههههههههه هوارتااااااااااااااااااااااا میدونم جات خوبه و راحتی ولی .............. هر چی بگم کمه امروز اشک...
16 تير 1399

مادر تنهای نیلا

سلام قشنگترین دختر دنیا فرشته زمین‌‌آسمون  دختر مهربونم عزیزتر از جونم خیلی دلم برات پر میکشه خیلی دلم برات تنگ شده از قبل تنهاتر شدم درسته همه هستن ولی دوری تو تنهاترم کرده کاش تو این روزای سخت کنارم بودی کاش پیشم بودی کاش مجبور نبودم کمبودتو از بقیه گدایی کنم دخترم همیشه دوستت داشتم و دارم و خواهم داشت کاش فقط فقط یه بار میشد بغلت کنم😭😭😭😭
13 آبان 1398

ایمان خاله

سلام دختر قشنگم خوشگلترین و زیباترین نیلای آسمون ایمان پسرخاله ای جدیدته که سه ماهی میشه بدنیا اومده و یادم رفته بیام عکسشو برات بزارم خیلی نازه شبیه آمین داداششه  حالا شدن دو تا پسر شیطون و قراره جیگر خاله لیلا رو در بیارن با شیطنتاشون   ...
10 ارديبهشت 1398

مادر تنها

سلام دختر خوشگلم خیلی دلم تنگته خیلیییییییییی دلم پر میزنه یه بار دیگه ببینمت بوت کنم و دست بکشم روی سرت حسرت بغل کردنت موند به دلم دیگه من تنهای تنها شدم من و بابایی از هم جدا شدیم شاید الان میفهمم حکمت رفتنت چی بود فقط حکمت اومدنت تو دلم چی بود خدایااااا 
8 ارديبهشت 1398

تولد بابایی

سلام دختر خوشگلم  میدونم حالت خوبه و بهت خوش میگذره  داریم کم کم به سومین سال تولدت نزدیک میشیم هفته پیش آمین (پسرخاله ات) یه ساله شد و براش تولد گرفتیم کلی بر اش چیز ای خوشگل درست کردیم کاش بودی جات خیلی خالی بود عاشقانه دوستت دارم
17 تير 1397

حسرت

سلام دختر خوشگلم نازنین فرشته مامان امروز ۲یال و ۶ ماه و ۵ روزه که رفتی خیلی دلم تنگ شده برات مخصوصا وقتی آمین خاله با خنده میاد سمتم صعف میکنم براش کاش میتونستم داشته باشمت ارزوم اینه به بار دیگه ببینمت
29 بهمن 1396

دومین سالگرد فوت نیلا

سلام دختر خوشگلم دو سال پیش همین روز بود که اومدم بیمارستان گفتن دیگه کاری از دستشون بر نمیاد از ناف به پایین تمام تنت سیاه شده بود جون نداشتی که تکون بخوری قلبت خیلی ضعیف میزد اونموقع فقط داشتم نگاهت میکردم بابایی فقط داشت گریه میکرد نمیدونم چرا هیچ حسی نداشتم فقط میخواستم نگاهت کنم اومدم به خانم پرستار گفتم که میشه دستگاه رو ازش جدا کنید که راحت بشه خانم پرستار گفت نمیشه باید حتما قلبت بایسته یهو به خودم اومدم دیدم اشکام داره میریزه پایین نشستم بالای سرت برات کلی لالایی خوندم همون لالایی که دوست داشتی وقتی تو شکمم بودی برات میخوندم بخش نوزادا ساکت شده بود من هیچ صدایی نمیشنیدم فقط صدای خودم بود که تو گوشم تکرار میشد که...
25 مرداد 1396