زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

بازخوانی وبلاگ

1395/3/31 10:33
نویسنده : مامان نیلا
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم قند عسل مامان که هیچ وقت نشد شیرینی بوسه ها تو تجربه کنم 

خیلی دلم برات تنگ شده از صبح داشتم از اولین پستی که تو وبلاگت گذاشتم میخوندم چه روزهای خوبی بود در انتظار  اومدنت بودم داشتم برات خرید میکردم اتاقتو درست می کردم قربونت برم که یه بارم نتونستی تو تختت تو اتاقت بخوابی الهی مامان فدات بشه که حتی یه بارم نتونستی لباس بپوشی

دخترم همه وسایلتو بسته بندی کردم که خاک نگیره منتظرتم هر وقت که موقعش شد بیای پیشمون 

اسباب بازیهاتم جمع کردم تو جعبه هاش گذاشتم  دختر گلم فقط وسایل حموم و لوسیونهاتو و پوشک و دستمال مرطوب و چیزهایی که تاریخ داشت رو دادم رفت وقتی بیای بهترشو میخرم برات 

هر ثانیه از زندگیم رو به فکر توام همه دعوام میکنن ولی من عاشقتم عزیزم دلتنگتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتمدلشکسته

مامانم راست میگفت تا مادر نشی نمیفهمی حس مادر و فرزندی رودلشکسته

اگه میموندی 38 روز دیگه تولد 1 سالگیت بود چقدر نقشه کشیده بودم برات که اولین تولدت لباس مینی موس برای تو و خودم بگیرم باهم ست کنیم و همون رنگ لباسم برای بابایی باهم بریم آتلیه عکس بندازیم

ولی صد افسوس که نشد رفتی و تنهام گذاشتی دلشکسته

قربون چشمهای خوابالوت برم هر چی از دلتنگی بگم کمه 

نمیتونم به کسی حرفی بزنم تنها همدم من تویی عشقم که میام برات مینویسیم 

نیلا دخترم کاش پیشم میموندیییییییییییییییییییییییگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

چرا رفتی چراااااااااااااااااا من بیقرارم 

ز سر سودای آغوش تو دارم

چرا رفتی چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)