زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

ماه رمضان و دلتنگی

1395/3/20 11:27
نویسنده : مامان نیلا
360 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر خوشگلم و نازنینم قربون اون لبای غنچه ات برم عزیز دلم 

نیلا جونم مطمئنم که حالت خیلی خوبه ولی من بازم میپرسم خوبی دختر خوشگلم دلم برات یه ذره شده خیلی زیاد اینقدر که نمیدونم چطوری بهت بگم دیروز روزه گرفتم خیلی هوا گرمه هم سرکار هم مسیر تا خونه هوا خیلی گرمه واقعا سخت بود ولی موفق شدم و روزه گرفتم 

دختر نازنینم هر جا که باشم همش به فکر توام عشقم هیچ وقت از قلبم بیرون نمیری دلم برای خیلی تنگه بابایی اون روز داشت تو تلویزیون یه فیلمی میدید که نی نی بدنیا اومده بود اشک از چشماش جاری شد ولی نزاشت من ببینم ولی از اونجایی که من فضولم دیدم اونم خیلی دل تنگه تو میدونم مامانی الان پیش خودت میگی چرا یه نی نی دیگه نمیارید دختر خوشگلم از لحاظ روحی خیلی خستم دیوونه دارم میشم تحمل هیچی رو ندارم مخصوصا انتظاری که با یه اتفاق تلخ تموم شد نمیتونممممممممممممممممممممم

مواظب من و بابایی باش نیلا جونم تک ستاره زندگی ما

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)