زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

دلتنگی

1399/4/16 13:16
نویسنده : مامان نیلا
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

امروز یهو از صبح تو سایت بهشت زهرا دنبال بهشت فرشته ها بودم که پیدات کنم ولی هیچ اثری ازت نبود

دخترم غریبانه رفتی و تنهام گذاشتی نذاشتن برات سنگ قبر بگیرم که حداقل بیام بالا سرت باهات حرف بزنم تمام دلخوشیم شده چند تا عکس ازت خیلی تنهامممممممممممم 

غم از دست دادنت خاکسترم کرد بعضی موقعه ها که میشینم فکر میکنم به زندگیم میگم خدایا شکرت که بچمو گرفتی وگرنه میخواست بمونه بین زمین و آسمون  کلی آسیب روحی میدیدی کلی اذیت میشدی

خیلی دلم پره کاش بودی حداقل با شیرین زبونیت آرومم میکردی دلم برات تنگ شدههههههههههههه هوارتااااااااااااااااااااااا

میدونم جات خوبه و راحتی ولی ..............

هر چی بگم کمه امروز اشک خاله مریمم دراوردم بمیرم دوستم همیشه با منه تو هر مکان و زمانی واقعا اگه نبود نمیدونستم باید چی کار کنم

پسندها (4)

نظرات (1)

🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏🖤☠️𝑵𝒂𝒔𝒓𝒊𝒏
16 تیر 99 16:43
حس بديه😢 هروقت دلتون ميگيره با خداي مهربوني كه دخترتونو داد و گرفت درد دل كنين و به اين فكر كنين كه دخترتون الان توي بهشت داره بهش خوش ميگذره و براتون دعا ميكنه😘