زمینی شدن نیلازمینی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 1 روز سن داره
آسمونی شدن نیلاآسمونی شدن نیلا، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

نیلا فرشته آسمونی

دومین سالگرد فوت نیلا

1396/5/25 11:21
نویسنده : مامان نیلا
530 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم

دو سال پیش همین روز بود که اومدم بیمارستان گفتن دیگه کاری از دستشون بر نمیاد از ناف به پایین تمام تنت سیاه شده بود جون نداشتی که تکون بخوری قلبت خیلی ضعیف میزد اونموقع فقط داشتم نگاهت میکردم بابایی فقط داشت گریه میکرد نمیدونم چرا هیچ حسی نداشتم فقط میخواستم نگاهت کنم اومدم به خانم پرستار گفتم که میشه دستگاه رو ازش جدا کنید که راحت بشه خانم پرستار گفت نمیشه باید حتما قلبت بایسته یهو به خودم اومدم دیدم اشکام داره میریزه پایین نشستم بالای سرت برات کلی لالایی خوندمگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

همون لالایی که دوست داشتی وقتی تو شکمم بودی برات میخوندم بخش نوزادا ساکت شده بود من هیچ صدایی نمیشنیدم فقط صدای خودم بود که تو گوشم تکرار میشد که دارم لالایی میخونم فقط دیدم همه مامانها نشستن نی نی هاشونو بغل کردن و گریه میکنن بابایی خیلی بی تابی میکرد فقط گریه میکرد وقتی که دیگه شکمت بالا و پایین نشد فهمیدم که رفتی و دیگه هیچ وقت برنمیگردی پیشم بابایی گوشی پزشکی رو گذاشت رو قلبت گفت وایستاد سهیلا من هیچی نگفتم بوسیدمت اومدم بیرون وقتی خاله لیلا رو دیدم افتادم تو بغلش  و تا تونستم گریه کردم 

همه اینا رو گفتم که بگم دلم تنگ شده برات خیلی هم تنگ شدههههههههههه دارم دق میکنم از دوری تو

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
10 مرداد 97 15:03
گلدلشکسته